Datorn, lillebrors kolablandning och hallonsaft!

Jajamensan!
Den här dagen har mest gått ut på att äta lillebrors kolablandning och dricka hallonsaft framför datorn, men det gör ingenting, för det är helg! ;)
Söndagar är chill som satan, man behöver knappt lyfta arslet från stolen.
Däremot var jag tvungen att göra det idag.
Min pojk fick ju för sig att ta sig hit på tre ben idag. Vilka konstiga idéer man får ibland, eller hur?
Gå ut när det är minusgrader, fyfan. Skulle inte sticka näsan utanför dörrkarmen.
Nu har ni fått en liten inblick över vad jag gjort idag.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Bara för att det var -0,9 ;)

2012-02-12 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jahaja...